Roliga vitsar!

Är på lite dåligt humör när jag är sjuk, så jag tänkte bjuda på några vitsar:p


Vad säger påven när han bajsar? " Holy shit"



- Jag fryser.
- Ställ dig i hörnet. Där är det 90 grader.



Två bullar är i en ugn och så säger den ena.. va varmt de va här inne..
osså skriker den andra.. HJÄLP EN TALANDE BULLE..



Det var en gång en Amerikan,en Turk och en Svensk som satt i en båt..
Plötsligt började Turken hälla sprit i vattnet..
-Varför gör du så där?? frågade Svensken och Amerikanen samtidigt..
-Vi har gott om sånt där jag bor,svarade Turken..
Sedan började Amerikanen kasta pengar i vattnet..
-Varför gör du så där?? frågade Svensken och Turken samtidigt..
Vi har gott om sånt där jag bor,svarade Amerikanen.. Sedan kastade Svensken i Turken i vattnet.. -Varför gjorde du så där?? frågade Amerikanen.. -Vi har gott om såna där jag bor,svarade Svensken..



Två älgar var ute och flög. Plötsligt sade den ena älgen:
-Du har en bulle i örat!
-Va?! Svarade den andra älgen.
-Du har en bulle i örat! Sade den andra älgen ännu en gång.
-Va?! Svarade älgen.
-Du har en bulle i örat! Skrek nu den ena älgen.
-Jag hör inget, för jag har en bulle i örat! Svarade den andra älgen.



Två älgar i en bastu.. Den ena sa till den andra:
- Det var väldigt varmt här inne!
Den andra svarade:
- Min kusin jobbar också på Konsum.



Det var en gång två sköldpaddor som var ute och sprang, då sa den ena sköldpaddan till den andra:
-Kör du windows 2000?
-Ja, vadårå? Är det mitt fel eller?



Två älgar var ute och flög och då sa den ena älgen till den andra.
"- Men älgar kan ju inte flyga!"
"- Nä, men älgar kan inte prata heller."



Det va en isbjörn som va ute och gick i sahara öknen,
och sa: -Här måste det ha vart halt så mycket som dom har sandat!



Haha har jag bra humor eller vad?! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0