Min dag!

Hejsan:) Nu ligger jag i Linns säng och kollar på när hon provar lite kläder och smycken. Halv elva i morse va jag på gymmet och tränade (har redan träningsvärk!) sen åkte jag med Emilia till Delvita och åt lunch, suuper gott! Sen åkte jag hem, packa mitt pick o pack och åkte till Linn. Vi började kolla lite på Harry Potter och dödsrelikerna del 1, eftersom att vi ska se del två imorron och det var ett tag sen vi såg del 1. Men vi orkade inte se klart, sen kom Philip och Oscar hit så kolla vi på film och sen gick vi till donken. Oj nu blev det ett VÄLIDIGT förlångt inlägg, men det var iallafall min dag :) Puss♥



Halvgammal bild på mig och Linn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0