20 juli

Hejsan, har inte riktigt hunnit blogga nu dom senaste dagarna. Men nu sitter jag här hemma helt själv så nu har jag äntligen tid :p Så nu tänkte jag berätta vad jag har gjort dom dagarna jag inte har bloggat;)

Söndags kvällen: Åkte till Emilia och så satt vi en stund och pratade, sen åkte vi till Hampus och kollade på film med Hampus, Erik och Mattias. Och efter de åkte vi hem till Mattias och sov där:)

Måndags: Åkte jag och tränade på morgonen, sen åkte jag och lämnade in min mobil på lagning:( Och sen åkte jag till vh och träffade Malin, Emilia och Linn. Och sen åkte jag och Linn hem till mig och hon sov här:)

Tisdags (igår): Då hade jag och Linn en liten "slapp dag" och gjorde typ ingenting:p Sen åkte vi hem till Linn och gjorde ingetnting igen, haha. Men sen på kvällen träffade vi Lisen och Alexandra och så åkte vi på fest. Och sen åkte jag hem till Linn och sov:)

Idag: Åkte hem från Linn vid 1? kanske:p När jag kom hem fixade jag lite saker här hemma tills imorgon när jag ska åka och jobba. Och sen har jag varit och tränat. Nu ska jag duscha och sen fixa nått att äta till middag:) Puss♥



Bild på Linn och mig från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0