15 juli

Heej, sitter fortfarande i bilen men är framme snart:) Det börjar iallafall bli lite bättre väderr ute tror jag. Nu e det lite sol och lite måln men inget regn och de e ju det viktigaste! Har inte riktigt så mycket annat att berätta så jag kan ju berätta lite om igår:) Efter bion gick jag och Linn och mötte Philip, Oscar och två andra killar (kommer inte ihåg deras namn"/) Men a och då skulle dom gå och spela... Jag och Linn ba aa okej och sen kom vi till VÄRSTA spel "rummet" typ med massa människor som satt och spelade på datorer:p Haha jag och Linn blev helt chockade och visste inte äns att nått sånt fanns:p Men bara så ni vet alltså:p Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0