19 april

Heej! Super ledsen över den usla upptateringen som har varit under de senaste dagarna men jag har haft så mycke att göra! Och sen e de ju lov oxå:) Men jag tänkte iallafall berätta lite vad jag gjort de dagar jag inte bloggat:)

Söndags: Då på dagen satt jag med Linn i solen och åt sallad och gjorde läxor. Sen åkte jag hem till Emilia med Linn och Elin och firade hennes födelsedag lite. Sen åkte jag och Linn vidare till rudan, träffade nåra där och så gjorde vi en mysig liten brasa och grillade och sen sov jag hos Linn:)

Måndags: På morgonen va jag på gymmet och tränade med min PT. Sen kom Linn och vi satte upp stuttsmattan och sen på kvällen åkte jag och tränade jujitsu:)

Idag: Idag vaknade jag med en otroligt jobbig och super ond träningsvärk i min rumpa och mina ben, så jag har knappt kunnat gå... Sen åkte jag, Linn och Emilia till frisören och färgade och klippte oss. Jag färgade min utväxt och klippte KORT! Och sen åkte jag hem och åt och sen åkte jag till Linn och kollade på hennes nya rum och DH, mysigt! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0