Lite blandat från veckan

Heej<3 Nu är jag tillbaka igen:p Jag har faktiskt inte hunnit blogga nått den här senaste veckan, de har varit så mycke att göra... men nu ska jag berätta lite hur läget är:) prao veckan är ju slut och vi träffade martin stenmark och tog kort med honom på praon(bilden är nedanför) sen så i fredags va jag och linn på en halloween fest med llite gamla kompisar och nåra nya människor, suuuuper kul va de! (lite bilder här nedanför) sen på lördags morgonen åkte jag mamma och filip ner till västervik, där jag är just nu:) Och sen imorron åker jag till ullared, så får jag skriva lite mer då:) puss på er<3

Nu blir det lite blandade bilder från vecka och ni får ursäkta att jag ser helt drogad ut på alla bilder;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0