1 maj

tjenare! nu e jag hemma från en välldigt upptagen dag:) först va jag me mamma, elin o elins mamma i farsta o där hitta vi lite grejor jag ska visa er här nedan:) sen kom jag hem o så cyckla jag bort till coop o mötte linn o emilia där, för vi skulle hem o kolla på skräck hos linn:D hehe
så satt vi där i soffan o mumsa på nå thailenska pocky eller va dom nu hette, men de va ingen läskig film kan jag inte precis påstå"/ men men aja nu måste jag gå Puss på er!!<3



































Kommentarer
Postat av: Mickis <3

Fett snygga skor :) När ska du ah dem?



okej haha :) för du skrev mobilblogg inlägg :D

Gumman snart är det sommarlov och då kan vi ses massa? Om vi inte hinner ses innan ?

<33

2010-05-01 @ 20:55:43
URL: http://mickislife.webblogg.se/
Postat av: Linn

jävlar vilka snygga skor!!!!!!!!!!!

När faaaan ska du ha dom?! <3

2010-05-01 @ 21:38:34
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0