a funny thing!

heejsan, skolan ifag gick väll okej, har inte så mycke o säga om den... slutatde 2 typ åkte hem lämnade väskan o åkte tillbaka till centrum o mötte upp söta mikaela! de va 100 år sen vi träffades:p men vi tog en fika o gick runt där i centrum o skämde ut oss :p hehe men vi hade mycke kul kan jag väll säga:) ni ska få lite bilder från dagen och kanske nåra från igår oxå:) imorron kommer jag ha ganska fullt upp så jag vet inbte riktigt om jag kommer hinna skriva nått men jag ska försöka skriva nått iallafall  kanske mobilblogga, vi får se Puss&kram love Nathalie<3

















snälla ignorera att jag ser helt mongo ut på bilderna...:)


Kommentarer
Postat av: Mickis <3

Gud vilka mongo bilder :D haha asså på mig :)

Vad kul vi hade gumman :D <333

2010-05-09 @ 11:22:04
URL: http://mickislife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0