now im back

nu e jag tillbaka jag hade först en liten blogg paus o sen gick nått säkerhets grejs ut så jag inte kunnde va inne på internet men nu e allt fixat o jag ska börja blogga igen.
som ni kanske vet så e de juh sportlov och i måndas va jag på bio me mamma o kolla på Farsan as bra va den:p rekomenderar verkligen! i går va jag o åkte skidor för första gången i romme :) de gick bra faktist o jag rammla bara en gång:p åkte tillome i en röd backe:D höll på o dö men de va ändå kul, haha:) idag har jag typ inte gjort nått"/ de blev tyvärr inga bilder från igår men jag ska visa nåra från i lördas när linn elin o emlila sov här<3
                                                                                                           




































Kommentarer
Postat av: Linn

fiina, du måste skicka bilderna från din kamera till mig sen (:

Orka att jag gör y på varje bild typ :P :P

2010-03-05 @ 09:30:51
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0