mycket att göra

hejsan, nu ska jag kolla på this is it som går på 3 an. har inte sätt den så de blir spännande:p igår va jag o emilia inne i stan o kollade på de som va i kungsträdgården o kronprinsessans bröllop o de va riktigt kul, jag tror aldrig jag har sätt så mycke folk asså, helt otroligt! men iallafall så idag va jag först liten stund i stan o köpte ett par mjukisbyxor och ett par träningsbyxor eftersom jag ska börja träna me min personliga tränare imorron:p spännande!:p hehe o sen så åkte jag till linn o så åkte vi till emilia o lite så där framo tillbaka;) tomorrow är linns födelsedag!! kul:p hehe men de skriver jag mer om imorron Puss på er!<3
Lite gamla bilder får ni här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0