heldag i stan;)

hejsan<3 e döttstrött måste jag bara påpeka. sov hos emilia inatt och vi gick upp vid 04.15 imorse för att åka in till stan och få biljetter till när nåra från twilight kommer till hovet, trodde vi jah. men icke de va helt proppat o alla va helt galna så vi bestämde oss för att gå. sen så åkte vi runt lite där o hoppa på lite bussar för att vi skulle vänta tills kl 10 när vi skulle möta resten av gruppen (idrottsdag idag, promenad på djurgården). så nu e jag helt slut. de bev inte så jätte mycke promenad precis mest sola:p Här får ni lite bilder från idag Puss<3
















Kommentarer
Postat av: Mickis

haha gumman vägra att typ beställa biljetterna på internet som jag gjorde :P

fast jag beställde tillmidnattsvisningen :D

haha så mår du bra och allt så? <33

2010-06-03 @ 20:58:05
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0