snöstorm!

heej<3

åhh de e värsta snöstormen här asså!
jag mamma o filip va ute o gick en promenad förut o jah de gick typ inte!
ussch! inte kul, men jag får hoppas de sklutar snart.:P
jah nu sitter jag o filip o kollar på kalle o choklad fabriklen :p haha
den går på femman tror jag.
men kl. nio ska jag filip o pappa på bio:p vi ska se Avatar, vet inte riktigt om
den e så kul men de finns inte så mycke mer o göra här men jag kan berätta
för er sen om den va bra så ni vet om ni ska gå på den eller inte:p
men nu ska jag gå o äta paj     byebye<33  love you<33

                            ¨
             

Kommentarer
Postat av: Linn

ååh! jag vill jätte gärna se avatar!!!!!!!

Nu är jag avis (igen) !!

Kram, L <3

2010-01-01 @ 20:16:50
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0