jag ser de snöar...

tjenixen på er<3
sorry att jag inte skrivit på ett tag men jag har varit ganska upptagen den här veckan men nu e jag typ klar me de mesta läxorna o saker jag ska göra. :p uuh mycke skönt!
inlämning av no/svenska imorron så slipper jag den:) men i går på idrotten åkte vi skridskor på rudan:p haha de va kul o jag ramla inte en ända gång! stolt! men vi hade as tur att vi åkte på morronen o inte senare för då kom juh värsta snö stormen typ. igen! asså snön slutar juh aldrig:/ men den e ändå lite mysig:)<3 sen idag snöade de juh igen som ni kanske märkte... ja men på hemkunskapen bakade vi ialla fall semlor:D gottgott mrn jag gillar inte de speciellt mycke men de va ändo lite gott. men nu måste jag typ gå eller jag ska typ fixa inbjudnings kort till filip han fyller juh år på tisda:)<3


Kommentarer
Postat av: Linn

haha, okej.

Vad bra! <3

2010-01-29 @ 15:30:16
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0