Fredag!!!

yeess!! äntligen freda åh jag har längtat så till helgen vet inte varför eller jo jag slipper juh skolan:) i skolan va de inlämning för no/svenskan... o jag hade glömt skriva inledning o avslutning till texten! men de va inte så farligt för jag gjorde de på lektinonen för vi skulle lämna in på slutet.
sen kollade vi på film på elevens val, Borat kolla vi på jag har sett den förut men fett sjuk film asså! men ändå lite rolig ibland:p sen när jag kom hem så hade mormor o morfar kommit hit:p dom ska vara här till typ månda eller tisda eller nått tror jah:) för vi ska fira mormor o filip som fyller år. men nu ska jag gå till ica maxi me mamma o mormor, hahah typ mormors favorit afär:p hon ska alltid dit när hon kommer hit:p haha men skriver mer imorron pusspuss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0