;)<3

jag kunde tyvärr inte skriva nått igår för de hände nått me min data den gick typ inte o sätta på eller jo men den haka upp sej typ:( men i morse gick jag till nåra kompisar som e bra på datorer ;) så tacktack
men nu fixade dom den så jag kan använda den igen:p men igår hade jag ändo ganska fullt upp för först åkte jag me mamma, mormor o gunel till typ kreativa mässan tror jag den hette. de va ganska kul de va typ me massa pälor o smycken on sånt men sen köpte jag o mamma nått packet så man kunde göra egan o jag har gjort tre till mej ett till mormor o ett till mamma igår hahah de va kul:p
men sen om de va nån som såg robinson igår asså fett dåligt jag hatar Hans!!! han skulle juh inte vinna! han hade juh åkt ut! jävla skit program asså! usch usch! jaja men nu va de över då men nu måste jag gå byee<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0