200110

läxor läxor o läxor e typ de ända jag hinner me just nu så de har inte blivit så mycke skrivande men nu gör jag juh de så de e juh bra:p
men idag va de inte så nycke i skolan.... linn va sjuk inte kul:( krya på dej gumman<33
nu måste jag gå tillbaka till de vanliga.... läxor!! jah jag har tyska tills imorron som jag råkade glömma o sen måste jag göra lite annat oxå men skriver kanske mer imorron:p
inte på freda tror jag inte för då ska jag sova hos elin. vi skulle gått på snabba cash på freda oxå men de gick inte så de blir kanske på sönda istället, vill verkligen se den:D men heej dåå<33



haha från bilden elin kan inte stava till sitt namn! hahah!





krya på dej <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0