1 januari 2010

heeej<3

ja igår va jag juh på bio o såg den nya filmen Avatar.
jag tyckte faktiskt den va riktigt bra asså, jag trodde inte den skulle
va nå bra alls men joh de va den så den kan jag verkligen rekomendera!<3
men jag skulle ha viljat se den me 3d grejs men de fanns tydligen inte här"/
och idag så har jag varit lite på stan o kollat hittade inget speciellt...
eller jag hittade ingenting me andra ord:p
sen åkte vi till onoff för vi skulle kolla efter en sån där sladd man sätter in i
datan o så sätter man andra delen i bilen så den laddar där för vi skalle kolla på
film på vägen hit men batteriet tog slut men jag hittde ingen som passade till
min där så jag ska åka till elgiganten imorron<3
men efter de åkte vi hem till nåra kompisar o typ fikade eller åt typ lunch:)
o nu har jag precis ätit här hos farmor o farfar.
o ska snart gå upp till mormor o morfar o va lite me moster o josefine innan
dom ska åka hem imorron vid 8, men vi åker nog lite senare typ efter lunch eller nått<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0