Blir man inte sur???

Heej! Jag kollade nyss på ung & bortskämd, programet på svt1. Asså jag blir bara så himla irriterad och sur på föräldrarna när dom ska bestämma vem de e som ska åka ut! Och jag blir galen på hon paulinas pappa! Kan han inte bara fatta att hon inte e nån ängel och gör allting bra och rätt?! Hon gör ju ingenting! Och även om han ser att hon inte gör nånting så försvarar han henne iallafall! Och han kan inte äns säga till henne vad hon gör fel? Nej han säger bara att hon är perfekt som hon är och hon gör ingenting fel! Asså gå o lägg dej säger jag bara! Jag blir bara så sur! Och dom skickar ju ut fel personer oxå! Asså helt dumt, jag hoppas att Tim-Joel vinner för han gör ju iallafall saker. Puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0