liten kul sak

hello:) har ganska så tråkigt just nu o har ingenting att göra så ajg tänkte göra en sån här som jag hittade på en annan blogg;)

Bläddra igenom alla sms i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågorna.

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Det blir super!

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hann du? Elr var e du?<3

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Äntligen hemma i sverige!<3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Vi kan väll äta på donken? har bara 40

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ja<3 annars kan jag boka tid själv och så kan du komma efter lr att jag möter dig<3

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
bajs bajs bajs!

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Hur ska jag klara kvällen utan dej?

8. Vad vill du höra mest av allt?
hahahaha:p så du kan inte kolla på tv längre?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt
Jaa. Elr simpsons e bättre:p<3 haha!

10. Din romantiska replik?
I bollmoradalenskyrka vid tyresöcentrum men kolla efteråt kommer typ farmor och farfaroch några och ska äta här du får oxå komma hit då:)<3

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Mm. Erik tyckte att jag skulle vara me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0