film daag!

hejsan! snabbt inlägg innan jag åker till elin och har en mysig filmdag och sen så sover jag där oxå så ni får nog inte höra nått mer från mej förns imorron. men jag tror ni överlever;) och jag har en liten nyhet att berätta, jag måste nog erkänna att jag nog är den sämsta blom eller växtskötaren på jorden. jag upptäckte just att min kaktus har dött"/ hmm e de inte så att kaktusar typ e jätte lätta att sköta och inte dör så lätt men aja jag får väll köpa plast blommor istället. nu måste jag gå, ska hyra en film innan oxå Puss<33


Typ exakt 1 år sen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

SÅ SÖÖTA SÅ!! :D<3

2010-08-02 @ 13:47:04
URL: http://alwaysemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0