Paarty

hejsan, now am hom from the party!!! förlåta tt jag inte har skrivit nått idag på dan men jag har varit ganska så upptagen me läxor i sen fyller juh emilia 15 idag!! Wooh o då har jag varit hos henne hela kvällen me linn o elin oxå. ni skulle aldrig fatta hur mycke vi har skrattat asså, jag kan knapt sluta nu! de sejs juh att man lever längre om man skrattar jah då kommer vi leva miljoner år kan jag bara säga! men nu kommer lite bilder från kvällen Kyss<33















































































Finns många fler lägger kanske upp nån annan dag<3

Kommentarer
Postat av: Linn

men gud!

så man ser ut, hahahahaha!

2010-04-18 @ 11:17:22
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0