sorry...

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag jag har varit ganska så upptagen...
i fredas efter skolan följde linn elin o emilia me mej hem o sov hos mej.
De va kul haha :P
sen på lördan vid typ elva åkte dom hem.
vid ett skjutsade mamma o papppa mej o filip till stan till buss stationerna
för jag o filip skulle åka till mormor o morfar i västervik.
tar 4 timmar o åka hit från stockholm inte så kul men vi va farmme
typ kvart över 6 på kvällen asså.
o direkt efter hemtade mormor o morfar oss vid bussen o vi åkte till skvagerfall
för börje fyllde hmm 64 år eller nått tror jag.
o så cva vi där hela kvällen o kom hem tip 12 eller nått.
o sen igår gjorde jag inte så mycke faktist jag typ sov o sen fixade jag mina naglar
så de e lite svårt o skriva men men... ja o naglarna blev inte så jätte bra faktist tycker jag inte...
o sen rikade jag skära av en när jag  skulle hjälpa mormor o skära potaatis :P
inte så smart kjanske men den e lagad nu :) så problemet löst :D
imorron ska jag o filip följa me mormor o morfar till Danmark vi ska hälsa på moster o josefine
min kusin aså, o så ska vi vara där till på lörda åker vi hem de tar typ 5 timmar o åka
de e inte så kul
så jag vet nte om jag kommer hinna skriva nått imorron för vi åker nog ganska tidigt men kanske lånar
nån data där dom har juh typ 100 st :P

ha de så bra PUSSPUSS // N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0