hemma nue

Hejsan <3

Nu e jag hemma :) Ida har de väll varit en normal da... vi hade idrott först (styrka) inte så kul -.- o då fick vi sluta lite tidigare typ en kvart tror jag m så då åkte ja elin o emilia hem till elin o typ bytte om o åt, för man kan juh inte precis säga att maten i skolan e den godaste! sen hade vi engelska inte häller så kul våran lärare va sjuk så vi fick typ sluta en halvtimma tidigare:) men jag va tvungen att va kvar för jag skulle ha tyska:( efter så jag va tvungen o vänta 40 minuter!! usch hatar tyskan fattar ingenting juh men jaja skriver kanske mer ikväll om de händer nått kul..... som de inte brukar göra då men hej då      

PUSSPUSS <3 // N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0