god morgon :)

god morgon alla <3

Nu har jag vaknat o de va otroligt att josefine inte vøcte mej :)
nær jag vakna hade mitt øra svullnat upp totalt o de ve typ
3 gånger så stort som mitt andra øra autsch inte kul :(
næe så jag tog ut de o skulle tvætta o jag tror inte æns att ni vill veta hur de såg ut :/.....
men nu øver till nåra roligare sáker :) igår kvæll han jag inte skriva før vi gick
o åt på china resturangen, ligger inte så långt bort.
o dær åt vi værsta buffen de va typ 15 meter långt bord me massa saker :P
men allt va inte gott fast de mæsta va de :P hehe
o sen nær vi kom hem så hmm gjorde vi nog nått men kommer inte ihåg vad :P
o sen på lite senare på kvællen kollade vi på film, proposal eller hur de nu stavas :)
och idag ska vi på circus museet som ligger nån stans ingen aning om
vart de ligger eller vart de e :P
men nu ska jag æta frukost winerbrød o nybakat från direkt från bagaren som moster har handlat:P
byebye

PUSSPUSS // N

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0