upps...

hejhej :)

oj då jag är välldig lessen att jag inte har skrivit på typ hela veckan :s
men vet ni varför jo nu ska jag ta o berätta att ni absolut INTE ska köpa en sån här fucking data
för de e nått stort fel på den ingen aning om va de e för nån sorts men de e en samsung o de ända den gör e o cepar sej :@
jag blir helt galen måste jag säga för den har vait så hela vecka så de gick inte
o gå in på internet :(
men nu över till andra saker:) ida fick vi sluta tidigare :) för jag tror att våran lärare som
vi skulle ha va sjuk:P
men så klart missade jag ju bussen så jag fick vänta men nu e jag hemma:)
men imorron ska jah på jujitsu läger eller bara över dan från 10 till 16 tror jag
om jag nu orkar vi får se...
men vet ni va :P nej så klart så nu ska jag berätta, jag har ju försökt få in bilder på bloggen men
jag kunnde juh ine komma på hur men sen nån da den har veckan derättade
den underbara elin hur man gjorde :P
men nu e hon nog sjuk tror jag de e inte så kul:(
 haha tycker den e fin <3dom BÄSTA<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0