tisdag 10 november

hejsanhejsan <33

idag hade vi en eda da som vanligt...
jag kan inte precis säga att jag gillar henne men hon gillar juh inte
mej häller!!! så då e de ju kvitt typ:P
men vi hade först no, vi pratar om atomer o massa sikt som jag fattar nada!
sen hade vi matte o eda fattade inte vad jag sa o svarade på helt andra saker
o jag tycker ialla fall en lärare ska kunna fatta vad man säger eller??
men ja slapp nästan hela matten för jag emilia rishi zaka giancarlo o hm nån mer va de tror jag
joo juste emelie haha:P ja vi skulle va matvärdar haha jättekul...not!!!
efter de va de lunch rast vi blev jagade över hela skolan för vi inte ville bli tofflade
som igår som jag berättade...
o då låste vi in oss i ett rum... men vi blev tofflade i alla fall "/
jaja efter rasten va de teknik vi ska juh försöka bygga den där titanic
men de går inte så bra o eda tyckte typ den blev ful så vi ska börja om nästa vecka
ja sen slutade vi jag åkte hem satte mej vid teven skullle göra läxor men så blev de
juh inte... sen åkte jag till centrum o mötte elin emilia o malin så gick vi till träningen
men nu måste jag gå desperate housewives har ju börjat xd <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0