tbx

hejsan <33

nu e jag tillbaka o ska försöka blogga lite mer
men jag har faktiskt inte hunnit den här veckan för igår hade vi nått
lusting kemi prov som va typ geni frågor.
o sen i fredas åkte vi till Västervik (mormor morfar o farmor farfar)
o kom hem i söndas kväll sen har jag typ haft fullt upp mme alla läxor o
träningar o allt.
men när jag va i västervik i lördas va jag på New Moon o den va bara SÅÅÅ BRRA!!
rekomenderar den värkligen till ni som inte sätt den!!! kanske tillome ska gå på den igenXD
men på freda ska girlsen sova här<333 haha vi kommer få så kul juh!!!
o mamma, pappa o filip ska bort till typ nåta kompisar så vi blir själva :P
haha o så ska vi laga mat men de blir inte så lätt för vi måste ha nått som
e vegetriskt och typ lätt tugat för att Linn ska kunna äta de (precis spänt tandställningen)
så om ni har nåra förslag får ni gärna säga dom :) vi tänkte kanske
typ nån soppa typ thai eller nått.
ska kolla lite snart om jag hittar nått:)
o sen på lörda e de jujitsu läger kul :P men de  e bara typ nåra timmar de va inte
å länge iallafall...
måste göra lite engelska nu (prov imorron) Ussch!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0