sprutan

hejsan svejsan :)<3

nu e jag hemma eller de va länge sen men i alla fall:P
jaa idag hmm har de inte hänt så mycket kul oller spännande....
vi tog svininfluensa sprutan de e inte så kul, inte för att jag e rädd för sprutan
eller nått men asså jag fick typ ganska ont typ 10 minuter efter eller nått :(
men nu e de bra igen :P
sen har vi haft hemkunskap ida de va ganska roligt vi skulle göra nån köttfärs limpa
me typ potatis morötter o lök :P
de blev väll så där, men de blev inte äckligt... tyckte inte jag o emilia...
men elin tyckte de va äckligt, marcus tyckte de smaka pepparkaka o
adam spotta ut de :(
men jaja de går väll kanske bättre nästa gång får vi väll hoppas :)
jaah sen hade jag väll inte så mycke mer o berätta tror jag väll inte....
så byebye jo juste önska mej lycka till imorron (matteprov) ;P

 haha inte så bra bild kanske då:P

                           PUSSPUSS // N

Kommentarer
Postat av: tönt

hahaha! är ni fail på att laga mat eller? O.o

2009-11-14 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0