så trött...

hejsan<333

omg va jag e trött asså...
känns som jag inte har sovit på en hel vecka eller nått!!!
ja men idag har de varit en tröttasam dag oxå...
först ida hade vi idrott vi dansa nån helt sjuk dans typ
rysk dans va den nu hette "/
haha de va lite kul fakrist måstte jag säga för man fatta ingenting
o vi ska typ ha nån uppvisnings grej sen oxå! kommer inte sluta bra!!!
sen hade vi engelska då fattar ni ju att man blir trött kanske.
men sen e de nån som har SNOTT mina papper till enelskan så jag måste göra om de!!!!
o dom ska vara inne imorron!!!!
o sen fick vi typ den sjukaste läxan ni ska få se, de e en typ stad i Wales som vi ska kunna tills imorron!:
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwllllantysiliogogogocho asså jag skämtar inte!!! försök äns o utala de,
de går ju bara inte!
aldrig att jag kommer kunna de där tills imorron!
jaja men nu håller jag på o somna o jag måste göra klart alla läxor som lärarna bomdarderar oss me
så hej då<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0