Måndag

hejsan <33

idag har de varit en ganska normal da...
den börja me att jag gick upp på morronen åkte till skolan
vi började kl 9 med blid ganska kul tycker jag :) vi hålller på o gör kalendrar :P
sen hade vi so/svenska man fick välja vad man ville göra eller vad man behövde typ...
sen va de lunch, på lunch rasten gick jag o emilia till nått musik möte
som man skulle gå till om man ville va me i lucia tåget :P
vi ska va tomtar xd elin oxå men hon va sjuk ida :( stakars henne:(
men efter lunch hade vi so/svenska igen då gick jag linn o emilia till lilla rummet typ breve
klassrummet för vi orkade inte va i klassrummet typ:)
o sen kom självklat rodi danijel o zaka in dit oxå...
de va inte så kul eller jo lite men inte när dom började misshandla oss me deras tofflor!!
fatta hur ont de gör o hur äckligt me deras svettiga äckel tofflor usch!!!
japp men dom får igen imorron haha :P
men nu över till viktiga saker här asså... jag måste juh köpa en ny mobil men...
problemet är att jag inte vet vad jag ska köpa för nån juh "/
så jag tänkte att ni kanske kunnde hjälpa mej:D
ja jag vill ha en sony ericsson men njag vet inte vilken...
jag kanske vill ha den döära sony ericsson satio eller vad tyckr ni?? :)
men nu ska jag gå o duscha så hej då mina älsklingar love ya <33

                        PUSSPUSS // N

Kommentarer
Postat av: Linn

Snacka om att jag vill ha den dära mobilen!!!!!!!!

den är as bra!!!!

Men kostar as nycket ju!! :(

Kram, L

2009-11-09 @ 20:40:54
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0