Coolich

hejhej<33

Ja idag vad har vi ghjort ida...?
hmm vi hade först idrott men typ nån sorts teori i klassrummet,
sen skulle vi planera våran egan idrotts lektion. som vi ska ha nästa vecka.
juhste jag måste fixa musiken oxå jah.. får göra de sen.
men vi ska ialla fall ha typ som uppvärmning typ olika hopp o styrka
sen som vad heter de... a huvud sak sen eller nått ska vi ha staffet me
roliga saker nan ska göra så om vi hinner ska vi göra typ en sorts twister lek typ:P
efter de hade vi engelska hände inget speciellt där tror jag inte o sen tyska hade
jag oxå o de va inte nått kul kan jag juh säga! vi fck typ lyssna på nåra tyska låtar.
Nu måste jag gå o göra klart dom sista sakerna till titanic sakerna spom ska va inne imorron:)
asså när man tänker efter så e mitt liv väldigt tråkigt måste jag säga... förutom när de e kul då
men jag tänker på vad jag liksom gör, de ända jag gör e typ: skolan, sover, äter, läxor o sen kompisar när jag hoinner o så träna fattar ni vilket liv asså!! jaja men nu får jag väll fortsätta på de roliga livet
så ses vi sen byebye <33

 hahahahahahaha!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

men gud!! hahah<3

2009-11-19 @ 16:22:48
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0