uppvisning!!

hejhej<33

ja idag va de juh uppvisning på cheerleadingen :D
de va as kul o alla va jätte bara <33
stolt!!
de sluta typ 16 eller nått så åkte jag hem, jag o mamma gjorde brända mandlar:P
dom blev jätte bra måste jag säga :P
ja efter de har jag inte gjort så mycke mer jag har typ
bara kollat på one tree hill o gossip girl<3
imorron slutar skolan för de här året, yeeaaah!!!!!
har längtat så!!!
vi börjar 13 tror jag o så får vi betygen o sen byebye för de här året!!:P
sen när vi slutar ska jag emilia o linn tilll centrum o typ fika eller nått o
kanske köpa klart julklapparna de beror på om elin kan följa me<3
japp o sen efter de ska jag till frisören o färga håret brunt ,
hela håret den här gången :)<3
japp o sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra hmm, a får komma på nått
men nu ska jag gå o duscha        Peace <33  // N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0