stan

hejsan<33

ja idag har jag varit i stan typ hela dan me mamma:)
jag hittade faktist lite saker:P (ska visa sen)
vi åkte in så vi va där typ kvart över 11 o så åkte vi hem
o va hemma vid typ 4 eller nått:p
när vi kom hem åkte vi o handla till maten, inte så kul kanske...
o sen hjälpte pappa mej o fixa den nya datan :p
haha så nu kan jag äntligen slippa den andra skit datan :D
nu ska jag instalera lite saker på den här så byebye <33
nu ska jag försöka skriva lite oftare när datan altid kommer va ledig :p
här kommer skaerna jag köpte :)



1. skor, stadium
2.mössa, ginatricot
3.hjärtmus till datan, nån affär:p
4.två plast fiskar till akvariet (jobbit o ha riktiga xd), nån affär
5.kofta, ginatricot
6.klänning, ginatricot
7.knästrumpor, hm
8.knäsocker, indiska
o sen en jacka från MQ :p<33   // N

Kommentarer
Postat av: Linn

fiina saker!

Fick skrattattack åt fiskarna!!!!!!!!!!

hahahaahah, Puss på kinden<3

2009-12-27 @ 22:18:14
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0