sova snart

hejsan<3

jah nu sitter jag här i sängen, ska snart sova för jag ska upp tidigt imorron
(halv sju) Uccssshhhh!!!
eftersom vi ska åka typ 9 men innan de ska vi gratta mamma eftersom
de e hennes födelsedag imorron o så ska hon få paket o fruklost på sängen:p
men nu har jag suttit här o pratat me roliga linnplockepinn i typ två o en halv timme
haah kul :D (videosamtal) verry funny:)
vi har pratat om allt möjligt :p
o jag har äntligen fixat spotify jippi!!
jag älskar de redan <3
men jag ska kolla lite på vänner nu o prata klart me linn sen blir de nattinatti<33



god natt på er alla<33

Kommentarer
Postat av: Linn

hihi, tack för igår :) <3

Gratta din mamma från mig!

Hoppas att du får det jätte mysigt i västervik, bara att smsa om det e något.

Kram,L <3

2009-12-30 @ 13:40:27
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0