packat o klart!

heej<33

just nu kollar jag på high school musical 2:P haha
de e på 5 an om nån undrar :)<3
jah idag så har jag varit i centrum op fixat klart mitt bankkort,
så nu e de helt klart att använda :D bara pengarna som fattas-.-
men hoppas dom kommer in där snart:)
sen träffade jag linn o elin i centrum och vi gick o köpte
en lite försenad julklapp till emilia:p (tyvärr kan jag inte säga vad vi har köpt
eftersom då kan juh hon se).
jah sen när jag kom hem så gissa vad jag gjorde då! jo jag städade mitt rum!haha
de va ett tag sen men nu e de väldigt fint tycker jag :p<3
jah o nu har jag packat nästan alting jag ska ha me mej till västervik
saknas bara lite som datan o sminket o sånt.
så snart e allt packat o klart!
jag skriver nog imorron i bilen kanske annars skriver jag imorron kväll<33
nu ska jag försöka göra en ny header men jag vet inte riktigt hur man gör de
eller jo jag vet hur man gör den men jag vet inte hur man får upp den sen...
e de någon som kanke kan berätta de vore väldigt snällt<3
annars lovade emilia o berätta men aja jag skulle vilja vet de snart ialla fall<3
men nu måste jag gå eller igentligen inte men jag har inte så mycke mer o skriva bye<3

eftersom jag inte har nått att göra så kan jag lägga upp lite bilder :)























Kommentarer
Postat av: Linn

hihih, vakckra bilder<3

jag vet hur man lägger upp, men det är ganska svårt att förklara om man inte är me varann "/

Kram, L <33

2009-12-29 @ 19:59:15
URL: http://fotoochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0