2 dar kvar!!

heeej <33

kan ni fatta de e juh typ mindre än 2 dar kvar till julafton!!
de har gått så snabbt asså!!
jag har alla julklappar klara utaom dom till kompisarna men de får jag ta sen:P<3
igår efter skolan va jag o färgade håret brunt.... jag blev inte så jätte nöjd
men jag börjar vänja mej lite nu men bara lite.
jag tyckte de blev för mörkt o sen tyckte jag hon klippte för mycke!
men ja de finns inte så mmycke o göra åt de nu...
ida har jag varit hela dan me linn elin o emilia<33
vi har typ kollat på lite på film o ätit ben and jerrys <3 :P
´på julaftons moronnen åker jag till västervik o firar jul men kommer hem på
lördan igen. men jag vet inte om jag kommer hinna skriva så mycke där emmellan"/<3
så ni vet :P<33
men nu ska jag gå o kolla på nån film som börjar snart så   Ciao<33 // N






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0