171209

heeej<33

assså har ni sett vädret eller?!
de e juh typ värsta snöstormen ute!!! så de kan man juh inte missa...!
o mina skor e inte alls bra jag bara halkar hela tiden men dom e ändå varma :P
o jag har inga så jag får ha dom ialla fall.
idag fick jag betyg i typ nåra ämnen i tyskan fick jag g o i svenskan vg o i son vg-
o i engelskan oxå g o sen typ mellan vg o g i hemkunskapen så jag e nöjd:)
men på hemkunskapen ida så bakade vi äppelpaj :P den blev faktiskt ganska
god måste jag säga så bra jobbat till emilia jag o elin<33
den blev ganska fin oxå tyckte jag så vi kanske ska öppna nått bageri :P
eller inte....
men snart ska jag typ me o kolla på träningen jag kan juh inte teräna själv just nu så jag får väll
nöja mej me o kolla på :)<3
o sen typ lovade jag elin att jag skulle komma<3
så hej då <33   love nathalie<33

 
typ sån där gjorde vi men kanske inte såg ut exakt så där men:P

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fotograf, snowboardåkare och hjärntumör, det går inte riktigt ihop.

Så i somras opererades hjärntumören bort.



http://snarthalvelva.blogg.se

2009-12-19 @ 23:54:26
URL: http://snarthalvelva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0