151209

hejsan <33

oj då jajg har märkt att jag bara typ skriver en gång i veckan upps
ska försöka ändra på de:P
önskar mej en ny data i julklapp som funkar.... den här åhhh är bara jätte jobbig!!
men den här veckan har väll typ inte varit så speciell eller de har inte
hänt nått ialla fall.... eller?
eller jo de har juh hänt saker men liksom inget konstit eller så... men ajaj
ida va de juh ingen träning... men jag kunde juh ändå inte vara me om
de hade varit nån ialla fall :(
men på typ sönda tror jag eller den 20 bvilken da de nu e så e de uppvisning :P
haha jag kan inte va me på golvet men jag e me o kollar :P
de e i torvalla kl typ 2 eller 3 nå gång om ni vill kolla :D
jag ska gå o kolla på film me filip nu men jag skriver snart eller nån gång
snart hoppas jag kanske imorron men jag kan inte lova nått fö ja ni såg juh hur de har gått me de :P haha
hej då o pusspusss // N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0