122809

heej<33

nu sitter ja o kolla på stuart little 2 :p haha
men idag så har jag o pappa typ åkt runt o fixat lite saker
vi åkte först till onoff för pappa skulle kolla nått där
sen åkte vi till jysk o köpte luftmadrass o nått som mormor skulle ha till sängen
sen åkte vi typ till centrum o köpte internet till min data
o så köpte vi present till mamma´för hon fyller juh år på onsda :p
de blev en elvisp för den har gått sönder o sen köpte jag och filip thaimassarge<3
de blir nog bra får vi hoppas:)
jaha de här kommer bli en tråkig kväll de här de känner jag på mej"/
de e inget kul på tv häller :( jaja får väll sätta på nån film sen då:)<3
nåra förslag? kanske blir new moon tror jag <33
men nu ska jag springa bort till gunel (mammas kompis) o låna elvisp:p
haha vi ska äta potatismos o mamma får juh inte sin fören på onsda :P byebye
Love nathalie<3



haha lite rolig bild xd<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0