122509

hejhej<33

igår va de juh julafton :D
och jag fick en bärbar data :P yess!!!
eftersom pappa tog juh min andra o satte där nere när han skulle lämna tillbaka den andra-.-
men jag kan inte börja ta upp den o ladda den o så förns jag kommer hem:(
men vi åker juh i morron så de e juh inte så länge kvar:P
men nu ska jag snart gå till marry o kalle (typ gammel mormor o morfar eller nått sånt)
sen efter de ska vi ut till skvagerfall där nåra bor:P
o så ska vi göra nått där vet faktiskt inte riktigt vad, vi skulle typ gå en promenad
men jag hoppas vi hoppar över de eller de gör jag ialla fall för
de typ regnar juh jätte mycke o mina skor gick sönder igår:(
mina älskade uggs men jag har limmat dom :P
hela sulan lossnade:(
men nu måste jag gå dom tjatar så mycke så pusspuss // N

finns inga bildeer på morfars data eller inga bra så de blir ingen ida<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0